Zdravým životným štýlom k schopnosti dosahovať zdravú erekciu

V určitom období života mužov dokáže http://www.bombuj.eu/online-film-pad-bileho-domu prekvapiť oslabená erekcia a stále častejšie opakujúce sa príznaky tohto problému. Ak pretrvávajú zhruba 6 mesiacov, začíname vravieť o vzniku erektilnej dysfunkcie, respektíve nedostatočnej erekcii k dosiahnutiu plnohodnotného styku.Sexi žena vo vode, modelka.jpg

  • Problémom môže byť nedostatočné stoporenie penisu, na druhej strane zasa predčasná ejakulácia (po cca 2-3 minútach od začatia styku).

Nie je žiadnou novinkou ak poviem, že nemalé percento mužov tajne alebo priamo siahne po tabletách s účinnými látkami sildenafil, tadalafil, vardenafil, apod. Ide o známe tablety ako viagra, cialis, levitra, ale sú tu i dostupné generiká Avana Lacnegenerika.to. Vo všetkých zmienených prípadoch je prioritou vyvolať v našom tele proces, pomocou ktorého príde ku kvalitnému prekrveniu penisu, čoho následkom vzniká tvrdá erekcia.
Určite ale rozmýšľate aj nad inými, konkrétne prirodzenými metódami s trvalejším výsledkom.
Tie blízko súvisia s úpravou nášho životného štýlu a životosprávy. Takisto treba rátať s pravidelnosťou vykonávania týchto pozitívnych zmien a s tým, že výsledok sa nedostaví okamžite. Ide skôr o dlhodobejší proces nápravy, čím však na druhej strane budujeme zdravšiu kondíciu, ktorej súčasťou je schopnosť dosahovať zdravú erekciu.
Pravidelné cvičenieje prospešné z viacerých dôvodov, takisto dokáže byť vplyvným faktorom posilnenia erekcie. Nie nadarmo sa v našom prípade k negatívnym faktorom radí sedavé zamestnanie a nedostatok pohybu. Výsledkom zdravej fyzickej aktivity je zdravé prekrvenie celého tela vrátane pohlavného orgánu. Takisto ide o doporučenú prevenciu pred civilizačnými ochoreniami a napr. nadváhou, ktorá ide s erektilnou dysfunkciou „ruka v ruke“.Zamyslený muž pozerá smerom hore.jpg
Zmena jedálneho lístkaalebo obmedzenie fast foodu, mastných jedál,  bieleho cukru a umelých sladidiel. Naopak doporučenými prvkami k zdravej erekcii sú rybie mäso, orechy, cesnak, špenát, čokoláda, kakao, čili papričky, mäta či ovocie (melóny, jablká, banány).
Samozrejmosťou by mal byť pravidelný spánok a takisto snaha vyvarovať sa konzumácii všetkých omamných látok.